Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

W jaki sposób stworzyć kontroler domeny windows na sambie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Linux
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paladyn
Użytkownik Forum


Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 11

PostWysłany: Wed Mar 11, 2009 8:28 pm    Temat postu: W jaki sposób stworzyć kontroler domeny windows na sambie Odpowiedz z cytatem

Witam szanowne grono. Jako że to mój pierwszy post należy się przedstawić. Jestem Tomek, mam 18lat i jestem uczniem technikum informatycznego

Do rzeczy:

Chce stworzyć kontroler domeny windows oparty na sambie. Mój plik smb.conf wyglada tak:

Kod:
[global]
   server string = %h server
   dns proxy = No
   printing = CUPS
   printcap = CUPS
   domian logons = yes
   workgroup = SAMBA
   security = user
   #os level = 34
   local master = yes
   preferred master = yes
   domian master = yes
   netbios name = SAMBA
   encrypted passwords = yes
   wins support = yes
[printers]
   comment = All Printers
   path = /var/spool/samba
   create mask = 0700
   printable = Yes
   browseable = Yes
   use client driver = Yes

[print$]
   comment = Printer Drivers
   path = /var/lib/samba/printers
   write list = @domadmins root administrator
   force group = ntadmin
   create mask = 0664
   directory mask = 0775


[netlogon]
   comment = logowanie w domenie
   path = /var/lib/samba/netlogon
   public = no
   writable = no
   browseable = no



[upload]
   path = /home/serwer/upload
   read only = No

[ftp]
   path = /home/serwer/www/ftp
   read only = No

[www]
   path = /home/serwer/www
   read only = no