Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dokumentacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojmusz
Użytkownik Forum


Dołączył: 02 Feb 2009
Posty: 23
Skąd: Mielec

PostWysłany: Wed Feb 04, 2009 3:02 pm    Temat postu: Dokumentacja Odpowiedz z cytatem

Witam. Jestem początkującym administratorem z zerowym doświadczeniem. Czy ktoś z kolegów wie, jak powinien wyglądać kwartalny raport z pracowni przesyłany do kuratorium?. Podobno mamy obowiązek takie raporty składać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
superhiper
Użytkownik Forum


Dołączył: 26 May 2008
Posty: 490
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Thu Feb 05, 2009 11:49 am    Temat postu: Re: Dokumentacja Odpowiedz z cytatem

wojmusz napisał:
Witam. Jestem początkującym administratorem z zerowym doświadczeniem. Czy ktoś z kolegów wie, jak powinien wyglądać kwartalny raport z pracowni przesyłany do kuratorium?. Podobno mamy obowiązek takie raporty składać?


Wedle mojej wiedzy, przesyłamy jedynie informacje o naprawach gwarancyjnych...
Ostatnio jednak, w moim województwie przynajmniej, wprowadzono elektroniczny system rejestracji napraw gwarancyjnych, gdzie wpisuje się informacje z karty napraw.
Zapytałem w kuratorium osoby odpowiedzialnej za sprawy nowych pracowni, czy w tej sytuacji jest konieczność powielania tych informacji drogą mailową czy papierową?
NIE - dostałem odpowiedź, jeżeli była jakaś naprawa gwarancyjna, to nie ma takiej potrzeby bo pan ma wgląd do tego rejestru.
Gdyby nie było w danym kwartale żadnej naprawy - wtedy prosi o podesłanie takiej informacji...