Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Inny komp na chwilę w pracowni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> SBS 2003 R2 edycja jesień 2007 - wiosna 2008
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawkrzy
Użytkownik Forum


Dołączył: 11 Apr 2006
Posty: 7
Skąd: Toruń

PostWysłany: Thu Oct 23, 2008 10:26 am    Temat postu: Inny komp na chwilę w pracowni Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam taki problem. Dostałem innego kompa do instalacji na kilka dni. Podłączyłem go w miejsce stacji roboczej. Problem polega na tym że nie mam Internetu. Nawet aktywacji Windowsa nie mogę wykonać. Pojawia się komunikat że problem jest z serwerem ISA. Jestem laikiem. Jak ustawić tą stację bym mógł skorzystać z Internetu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mirek
Administrator


Dołączył: 04 Sep 2004
Posty: 974
Pomógł: 4
Skąd: Kęsowa

PostWysłany: Thu Oct 23, 2008 11:00 am    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Jest kilka sposobów na rozwiazanie tego problemu:

1. Tworzymy regułkę w ISA Server przepuszczającą wszystkie komputery lub wybrane np. po adresie IP
2. Dodajemy komputer do domeny z konta administratora lokalnego. Opisy na naszych stronach
Najszybciej poradzisz sobie z rozwiązaniem pkt.2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> SBS 2003 R2 edycja jesień 2007 - wiosna 2008 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach