Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z profilami użytkowników w SBS 2003

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> SBS 2003
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzanks
Użytkownik Forum


Dołączył: 07 Oct 2008
Posty: 68
Skąd: Kowalewo Wlkp k/Szubina

PostWysłany: Tue Oct 07, 2008 9:27 pm    Temat postu: Problem z profilami użytkowników w SBS 2003 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich jestem początkującym opiekunem szkolnej pracowni na SBS 2003 edycja Wiosna 2006 w Zespole szkół ponadgimnazjalnych może opisze jak to wszystko się rozwijało
Pracownia została utworzona na sprzęcie z zlikwidowanej szkoly podstawowej w gminie takze serwer, komputery, switch okablowanie wszystko przyjechalo wlasnie z tej podstawówki no ale do rzeczy

udało mi sie to wszystko poskladac zainstalowac serwer uzyskac połączenie internetowe na stacjach i na serwerze komputery wszystkie śa w domenie konta są utworzone ale niestety zatrzymalem się na profilach użytkownika

1 pytanie: mam partycje C: D: O: R:

c - wiadomo system
o-data (jest pusta)
r- instalka zdalna tez jest pusta (bo nie bylo komunikatu o 2 plyte dvd)
d-no i wlasnie zastanawia mnie dlaczego na tej partycji są profile użytkowników z poprzedniej szkoły???? Shocked podczas instalki zrobilem tak przy pytaniu o skasowanie partycji danych :-/

obecnie profile sa tworzone lokalnie a nie na serwerze - uzytkownicy loguja sie na swoje konta bez problemów wszystko niby działa partycja o: jest pusta a ja nie wiem jak to rozgryźć dodam że byly problemy podczas instalacji - instalator nie poprosil o 2 plyte dvd z obrazami stacji itp moze to jest przyczyna ze nie ma folderów z profilami???