Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie stron WWW
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Szkolne strony www
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesław
Użytkownik Forum


Dołączył: 03 Feb 2005
Posty: 11
Skąd: BYdgoszcz

PostWysłany: Mon Feb 07, 2005 10:01 pm    Temat postu: Tworzenie stron WWW Odpowiedz z cytatem

Witam !
Jestem nauczycielem i od pewnego czasu czytam wypowiedzi użytkowników forum KOPI. Wszystkie tematy dotyczą naszych szkolnych pracowni. Myślę, że wielu z nas ma różne doświadczenie w zakresie nauczania i użytkowania PC.
Wiele tematów nie interesuje mnie – przynajmniej na dzień dzisiejszy. Co nie znaczy , że jak się uporam z tymi podstawowymi tematami , to pozostałe będą mnie interesowały . Dla mnie najważniejszym problemem jest stworzenie strony dla mojej szkoły. Nie mam o tym zielonego pojęcia . Nie tylko od strony narzędzi ale i od technologii od czego zacząć .
Pozwoliłem sobie też na przegląd charakterystyk użytkowników . Tylko niewielu z nich ma własne szkolne strony www. Myślę, że zakres tego Forum jest bogaty i każdy znajdzie sobie interesujący temat. Sądzę, że wielu z nas ma problemy z tworzeniem stron szkolnych www. Ja np. chciałbym , żeby można tu stworzyć wszystko o stronach - poradnik dla początkujących i średniozaawansowanych.

pozdrawiam Czesław
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alibaba
Użytkownik Forum


Dołączył: 02 Oct 2004
Posty: 186
Skąd: Sierpc

PostWysłany: Mon Feb 07, 2005 11:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem