Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

prosze o pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> SBS 2003 R2 edycja jesień 2007 - wiosna 2008
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dece
Użytkownik Forum


Dołączył: 29 Aug 2008
Posty: 5

PostWysłany: Fri Aug 29, 2008 9:01 pm    Temat postu: prosze o pomoc Odpowiedz z cytatem

Jestem nowicjuszką, jeśli chodzi o SBS. Mamy nową pracownię z Vista. Proszę o pomoc!!

1. Na serwerze zainstalował się program anywirusowy i aktualizuje się, czyli jest O.K. Natomiast na stacjach roboczych zainstalował się, ale nie chce się aktualizować. CO należy zrobić?

2. Wczoraj włączałam komputery i wszystko było o.k. A dzisiaj nie mogłam się na 2 zalogować.Pojawił się komunikat "Podjęto próbę logowania, ale usługa sieciowa logowania nie została uruchomiona"oraz "System Windows nie może nawiązaćpołączenia z usługą "Usługa powiadamiania o zdarzeniach systemowych. Proszę o pomoc Jestem w tym kompletnie zielona. Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maciek
Administrator


Dołączył: 01 Nov 2004
Posty: 2225
Pomógł: 23
Skąd: z Księżyca

PostWysłany: Fri Aug 29, 2008 9:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proszę przejrzeć inne wątki o podobnej tematyce, zapewne problemy są podobne. Co do antywirusa, to może należy sprawdzić, czy uruchamia się jako usługa systemowa - zaloguj się na stację jako administrator i wtedy będzie wiadomo, czy brak aktualizacji nie jest spowodowany czasem brakiem uprawnień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mirek
Administrator


Dołączył: 04 Sep 2004
Posty: 974
Pomógł: 4
Skąd: Kęsowa

PostWysłany: Fri Aug 29, 2008 11:38 pm    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem