Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie_nowicjusza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> SBS 2003 R2 edycja jesień 2007 - wiosna 2008
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m_korben
Użytkownik Forum


Dołączył: 26 Jun 2008
Posty: 7
Skąd: skierniewice

PostWysłany: Fri Jun 27, 2008 6:23 am    Temat postu: Pytanie_nowicjusza Odpowiedz z cytatem

Jestem początkującym administratorem i pierwszy raz mam do czynienia z pracownią sbsową. Z zapałem podjęłam się rzeczy, których nauczyli mnie na kursie, niestety w praktyce bez sukcesu. Obrazowanie się nie powiodło, ale z tą materią to jeszcze jakoś sobie poradzę. Mam poważne wątpliwości dotyczące innych, pozornie prostych spraw. Moje pytanie brzmi: Dlaczego z żadnego poziomu studenta i nauczyciela na wybranej stacji roboczej nie mam widocznej stacji dyskietek; czy może być tak, że jest fizycznie nie podłączona - bo to nawet nie odmowa dostępu, po prostu w oknie "Komputer" widzę tylko napęd CD/DVD? Poradźcie coś, napiszcie jak u was. Czuję się z tym trochę zagubiona.
_________________
gosia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mirek
Administrator


Dołączył: 04 Sep 2004
Posty: 974
Pomógł: 4
Skąd: Kęsowa

PostWysłany: Fri Jun 27, 2008 10:58 am    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Proszę podać, jaki to typ pracowni (edycja). Brak jakiegoś urządzenia w systemie związany jest z zasadami grup, które możemy dowolnie zmieniać za pomocą odpowiedniej przystawki. Standardowo powinny być widoczne. Możliwe zatem, że już w biosie należy je uaktywnić. Należy to sprawdzić podczas startu systemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
superhiper
Użytkownik Forum