Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krok po kroku Reinstalacja serwera SBS 2007

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> SBS 2003
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartheezzzz
Użytkownik Forum


Dołączył: 24 Sep 2007
Posty: 87
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Fri Feb 08, 2008 8:22 pm    Temat postu: Krok po kroku Reinstalacja serwera SBS 2007 Odpowiedz z cytatem

Witam - mam nadzieję że temat będzie zawsze "na topie"

Mam prośbę do doświadczonych kolegów i koleżanek aby krok po kroku napisali jak "odświerzyć" serwer po roku pracy (lub półroczu)
Ja szczerze powiem, że nie mam doświadczenia w reinstalacji serwera (bowiem w szkole nigdy tego nie robiłem, jedynie coś tam na szkoleniu było ale już nie pamiętam)
Proszę o opisanie dwóch przypadków:
1. z obrazu (DVD ghost)
2. z płyt instalacyjnych...

BY£BYM BARDZO WDZIÊCZNY - już niedługo mnie to czeka !(zaczynają wyskakiwać jakieś komunikaty o niemożności uruchomienia zasad itd.)

>> pozdrawiam serdecznie <<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mirek
Administrator


Dołączył: 04 Sep 2004
Posty: 974
Pomógł: 4
Skąd: Kęsowa

PostWysłany: Sat Feb 09, 2008 11:18 pm    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Krok po kroku, to tak jakby napisać książkę. Jest tego sporo. W Twoim przypadku nie będzie to potrzebne. Ale na początek musimy uściślić sprawę.

1. Jaki właściwie problem się ujawnia i czy nie związane to jest z aktualizacjami, wirusami bądź niewłaściwą konfiguracją antywira.

2. Jaką edycję rozpatrujemy, bo tutaj rozpiętość działań dla SBSów tylko z 2007 roku jest znaczna (Wiosna, Lato, Jesień).