Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kilka systemów na 1 laptopie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AntoniZ
Użytkownik Forum


Dołączył: 03 Nov 2007
Posty: 1
Skąd: Golub_Dobrzyń

PostWysłany: Sat Nov 03, 2007 10:36 am    Temat postu: kilka systemów na 1 laptopie Odpowiedz z cytatem

Witam !
Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych w mojej szkole w Golubiu Dorzyniu. Ale nie są to przedmioty informatyczne a rolczniczo - ekonomiczne. Mam kilka pytań do szanownych forumowiczów. O ile trafiłem na dobre forum.Po przeczytaniu kilku wypowiedzi na nim sądzę , że raczej są tu sami w większości opiekunowie lub nauczyciele infy. Ale do rzeczy.Niestety nasz informatyk szkolny mówiąc oględnie jest bardzo zapracowany w szkole i nie ma czasu również mi udzielić wiążącej odpwiedzi.
1. Kupiłem laptopa ( Toshiba 120 / 1 Gb / 1,6 Ghz .... )
2. Mam Awiste na nim i 2 partycje .
3. Chcialem sobie nagrać kilka innych systemów.
4. Na poaczątek Linuxa - jakąś wersje - jest w czy wybierać , więc jaki wybiorę taki będę mial ( moj chrześniak - namawia mnie na Ubuntu - mam instalke).
5. Słyszałem coś o rekordach lub programach rozruchowych ( Grub LILO MBR ) dla mnie to nic nie mówi.Mam jakiejś ściągi z netu - ale bez doświadczenia obawiam się , że mogłbym coś zrobić nie po kolei. Czy ktoś z Forumowiczów mógłby napisać w miare czytelnie w punktach co po kolei zrobić w takiej sytruacji.
z szucunkiem Antoni
_________________
nauczyciel przedmiotów zawodowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maciek
Administrator


Dołączył: 01 Nov 2004
Posty: 2225
Pomógł: 23
Skąd: z Księżyca