Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Instalacja i konfiguracja EOS 2010
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Linux
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marektr
Użytkownik Forum


Dołączył: 14 Aug 2009
Posty: 25

PostWysłany: Wed Feb 15, 2012 12:36 am    Temat postu: Instalacja i konfiguracja EOS 2010 Odpowiedz z cytatem

Witam
W sprawach linuksa to jestem zielony, proszę więc wybaczyć naiwne pytania i jeśli ktoś odpowiada to proszę łopatologicznie.
Z instalacją EOS-a nie miałem problemu, mam natomiast problem z konfiguracją serwera by zaczął poprawnie działać. Czytam instrukcję i często się zastanawiam "co autor miał na myśli". Ja rozumiem, że dla autora to rzecz oczywista, ale dla mnie nie.
Mam wątpliwości co do nazwy domeny (domeny wewnątrz sieci ) czy jest ona ustalona z góry czy może być dowolna. Nie wiem co oznacza określenie domena inna niż w SBS (kwestia poczty). I inne kwiatki.
Chylę czoła dla autora projektu bo wykonał kawał porządnej roboty ale zrobił to by pomóc ludziom takim jak ja, czyli zielonym w kwesti linuksa. Uważam więc, że wszelkiego rodzaju skróty myślowe i "rzeczy oczywiste" może są oczywiste ale dla znających temat.
Nie piszę tego z pretensją tylko z prośbą o wyprostowanie tej sprawy. Jak mi się uda w końcu to skonfigurować to obiecuję, że się podciągnę w temacie linuksa.
Proszę więc o pomoc, nie o komentarze znajomości tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maciek
Administrator


Dołączył: 01 Nov 2004
Posty: 2225
Pomógł: 23
Skąd: z Księżyca

PostWysłany: Wed Feb 15, 2012 1:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem