Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek Użytkownik Forum
Dołączył: 20 Jun 2006 Posty: 12 Skąd: nie umiem czytać
|
Wysłany: Wed Nov 09, 2011 10:18 pm Temat postu: Usługa autowykrywania serwera proxy w sieci Web WinHTTP |
|
|
Witam!
Mam taki problem, z którym może ktoś już miał do czynienia i wie jak go rozwiązać. Ostatnio przy logowaniu się na komputerach uczniowskich pojawiają się kolejno komunikaty:" System Windows nie może zlokalizować na serwerze kopi Twojego profilu mobilnego i próbuje wykonać logowanie w Twoim profilu lokalnym. Kiedy się wylogujesz, zmiany tego profilu nie zostaną skopiowane na serwer. Możliwym powodem tego błędu są problemy z siecią lub brak wystarczających praw zabezpieczeń. Jeśli ten problem będzie się powtarzać, skontaktuj się z administratorem sieci" oraz "System Windows nie może znaleźć profilu lokalnego i loguje użytkownika przy użyciu profilu tymczasowego. Zmiany wprowadzone w tym profilu zostaną utracone po wylogowaniu.
Jednak po restarcie serwera można się zalogować bez problemu. Ten sam problem pojawia się znowu przy kolejnym logowaniu. Po restarcie serwera można się znowu bez problemu zalogować. Czasami można się zalogować 2-3 razy po kolei, a czasami już przy następnym logowaniu nie. W podglądzie zdarzeń zauważyłem, że jeżeli nie można się zalogować na jednostkach, to jako ostatni jest widoczny taki komunikat. "Usługa autowykrywania serwera proxy w sieci Web WinHTTP weszła w stan zatrzymania. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Ciągłe restartowanie serwera nie jest chyba dobrym rozwiązaniem. Pozdrawiam i z góry dziękuje za ewentualną pomoc w rozwiązaniu tego problemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Napinator Użytkownik Forum
Dołączył: 28 Jun 2008 Posty: 421 Pomógł: 17 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Fri Nov 18, 2011 8:40 am Temat postu: |
|
|
Po co ci te profile mobilne ? Aż tak bardzo ich potrzebujesz ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mirek Administrator
Dołączył: 04 Sep 2004 Posty: 974 Pomógł: 4 Skąd: Kęsowa
|
Wysłany: Fri Nov 18, 2011 9:42 am Temat postu: odp |
|
|
Profile tutaj:
http://kopi.edu.pl/index.php?id=129&id2=124
Jeśli problem będzie się zbyt często powtarzał sprawdź w jakim stanie jest podczas logowania firewall ISA.
Otwieramy START-Isa Server Managment-Sbs200x-Monitoring-Microsoft Firewall. Status usługi powinien być: Running |
|
Powrót do góry |
|
|
Irek Użytkownik Forum
Dołączył: 20 Jun 2006 Posty: 12 Skąd: nie umiem czytać
|
Wysłany: Mon Nov 21, 2011 9:14 am Temat postu: |
|
|
Witam!
Sprawdziłem status usługi Microsoft Firewall. Jest Running. Nie wiem co sie stało, ale sytuacja ta pojawiła sie po przeinstalowaniu serwera. Instalacja przebiegła bez problemów z płyt z których serwer był juz wczesniej instalowany i wszystko było okey. Jak nie znajdę przyczyny będę musiał powtórnie przeinstalować serwer. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
|