Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
superhiper Użytkownik Forum
Dołączył: 26 May 2008 Posty: 490 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Fri Jan 08, 2010 5:45 pm Temat postu: Problemy z reklamacjami |
|
|
W grudniu padł mi serwer - prawdopodobnie zasilacz lub płyta główa.
Świeci się zielona dioda, ale nic nie startuje - czarno na ekranie, żadnych pisków.
Od niemal miesiąca nie możemy się doczekać na naprawę - firma odpowiedzialna za naprawy gwarancyjne MSCI tłumaczy się tym, że mają problemy kadrowe.
Czy ktoś jeszcze ma podobne problemy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Alibaba Użytkownik Forum
Dołączył: 02 Oct 2004 Posty: 186 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Sat Jan 09, 2010 3:06 am Temat postu: |
|
|
U mnie padł w serwerze dysk. Po zgłoszeniu awarii serwera i 2 stacji napędów dvd przyjechał pan z serwisu do stacji do serwera miał przyjechać ktoś od producenta.
Po 2 tygodniach od zgłoszenia awarii przyjechał spec stwierdził awarie dysku i wymienił na nowy. Na zapytanie a co z systemem? odpowiedź rozbrajająca że nie jego problem. Ze pomimo że na serwerze jest Rajd ale nie włączony i zapisuje tylko na 1 dysku.
Po telefonach do Aramu który wygrał przetarg usłyszałem ze to moje zmartwienie ze powinienem postawić serwer. Powinienem mieć kopie zapasowe bo jestem opiekunem pracowni. Na zapytanie dlaczego na serwerze nie jest ustawiony rajd0 odpowiedz że nie było takiego wymogu w zamówieniu. A nie maja obowiązku dostarczyć sprzętu zastępczego na czas awarii.
Najzabawniejsze że mam pracownie na serwerze Novell a z pracownia dostałem płytki czerwone sbs, a Novell tylko czyste instalki.
Po miesięcznych co tygodniowych telefonach do Aramu usłyszałem ze ściągają obrazy od producenta z Lublina i przyjadą instalatorzy co byli do stacji by postawić serwer.
W grudniu zadzwonili instalatorzy ze dostali płytki obrazów ale kompletnie nie znają się na Novell i proponują mi przesłanie tych obrazów bo nie są w stanie mi pomóc.
Po przesłaniu płyt poświeciłem 2 popołudnia na postawienie serwera, ale zostało wprowadzenie licencji i cala konfiguracja. Lecz to kolejne popołudnia a dyrektor twierdzi że skoro byłem na szkoleniach opiekunów to muszę to zrobić. Wiadomo jaka była moja reakcja... Ja nie muszę tego zrobić, bo nie jest to mój obowiązek i nie muszę społecznie pracować w ranach 40 godzin etatu.
W szkole są 133 komputery 5 pracowni z wszystkimi możliwymi konfiguracjami pracowni.
Za poprzedniego dyrektora była 1/4 etatu na utrzymanie sprzętu, a po nastaniu obecnego szefa tę część etatu przyznano referentowi ds. uczniów (notabene żonie dyrektora). która potrafi włączyć komputer,a le z sekretariatem uczniowskim już jest problem by wprowadzić dane.... |
|
Powrót do góry |
|
|
oriong Użytkownik Forum
Dołączył: 28 Jun 2009 Posty: 23 Pomógł: 1 Skąd: Łukawica
|
Wysłany: Sat Jan 09, 2010 3:26 am Temat postu: |
|
|
Przy 133 komputerach zawsze się coś posypie żyć nie umierać.
Tak przy okazji czy toner w drukarkach HP których dostaliśmy z pracownią (komputery z Vistą) jest czasowo ograniczony do 2 lat (blokada elektroniczna). |
|
Powrót do góry |
|
|
superhiper Użytkownik Forum
Dołączył: 26 May 2008 Posty: 490 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Tue Jan 19, 2010 12:25 am Temat postu: |
|
|
Minął miesiąc a serwer nadal nie jest naprawiony...
Firma MSCI nie ma podobno serwisantów.
Już nawet nie odbierają telefonów.
Nie wróży to dobrze - nie chcę siać plotek, ale skoro firma ma taką niemoc, to różnych rzeczy się można spodziewać...
Obyśmy nie zostali z tym sprzętem na lodzie.
Na razie nie pozostaje mi nic innego jak pracować na koncie lokalnym |
|
Powrót do góry |
|
|
superhiper Użytkownik Forum
Dołączył: 26 May 2008 Posty: 490 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Mon Feb 08, 2010 4:24 pm Temat postu: |
|
|
Dla tych co mają serwisowanie sprzętu w MSCI...
Od lutego 2010 wszelkie reklamacje załatwia firma Betacom.
MSCI - ma problemy z pracownikami... |
|
Powrót do góry |
|
|
|