Forum KOPI Strona Główna KOPI
Forum Klubu Opiekunów Pracowni Internetowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z reklamacjami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
superhiper
Użytkownik Forum


Dołączył: 26 May 2008
Posty: 490
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Fri Jan 08, 2010 5:45 pm    Temat postu: Problemy z reklamacjami Odpowiedz z cytatem

W grudniu padł mi serwer - prawdopodobnie zasilacz lub płyta główa.
Świeci się zielona dioda, ale nic nie startuje - czarno na ekranie, żadnych pisków.

Od niemal miesiąca nie możemy się doczekać na naprawę - firma odpowiedzialna za naprawy gwarancyjne MSCI tłumaczy się tym, że mają problemy kadrowe.

Czy ktoś jeszcze ma podobne problemy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alibaba
Użytkownik Forum


Dołączył: 02 Oct 2004
Posty: 186
Skąd: Sierpc

PostWysłany: Sat Jan 09, 2010 3:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie padł w serwerze dysk. Po zgłoszeniu awarii serwera i 2 stacji napędów dvd przyjechał pan z serwisu do stacji do serwera miał przyjechać ktoś od producenta.
Po 2 tygodniach od zgłoszenia awarii przyjechał spec stwierdził awarie dysku i wymienił na nowy. Na zapytanie a co z systemem? odpowiedź rozbrajająca że nie jego problem. Ze pomimo że na serwerze jest Rajd ale nie włączony i zapisuje tylko na 1 dysku.
Po telefonach do Aramu który wygrał przetarg usłyszałem ze to moje zmartwienie ze powinienem postawić serwer. Powinienem mieć kopie zapasowe bo jestem opiekunem pracowni. Na zapytanie dlaczego na serwerze nie jest ustawiony rajd0 odpowiedz że nie było takiego wymogu w zamówieniu. A nie maja obowiązku dostarczyć sprzętu zastępczego na czas awarii.
Najzabawniejsze że mam pracownie na serwerze Novell a z pracownia dostałem płytki czerwone sbs, a Novell tylko czyste instalki.
Po miesięcznych co tygodniowych telefonach do Aramu usłyszałem ze ściągają obrazy od producenta z Lublina i przyjadą instalatorzy co byli do stacji by postawić serwer.
W grudniu zadzwonili instalatorzy ze dostali płytki obrazów ale kompletnie nie znają się na Novell i proponują mi przesłanie tych obrazów bo nie są w stanie mi pomóc.
Po przesłaniu płyt poświeciłem 2 popołudnia na postawienie serwera, ale zostało wprowadzenie licencji i cala konfiguracja. Lecz to kolejne popołudnia a dyrektor twierdzi że skoro byłem na szkoleniach opiekunów to muszę to zrobić. Wiadomo jaka była moja reakcja... Ja nie muszę tego zrobić, bo nie jest to mój obowiązek i nie muszę społecznie pracować w ranach 40 godzin etatu.
W szkole są 133 komputery 5 pracowni z wszystkimi możliwymi konfiguracjami pracowni.
Za poprzedniego dyrektora była 1/4 etatu na utrzymanie sprzętu, a po nastaniu obecnego szefa tę część etatu przyznano referentowi ds. uczniów (notabene żonie dyrektora). która potrafi włączyć komputer,a le z sekretariatem uczniowskim już jest problem by wprowadzić dane....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
oriong
Użytkownik Forum


Dołączył: 28 Jun 2009
Posty: 23
Pomógł: 1
Skąd: Łukawica

PostWysłany: Sat Jan 09, 2010 3:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy 133 komputerach zawsze się coś posypie Smile żyć nie umierać.

Tak przy okazji czy toner w drukarkach HP których dostaliśmy z pracownią (komputery z Vistą) jest czasowo ograniczony do 2 lat (blokada elektroniczna).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
superhiper
Użytkownik Forum


Dołączył: 26 May 2008
Posty: 490
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Tue Jan 19, 2010 12:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Minął miesiąc a serwer nadal nie jest naprawiony...
Firma MSCI nie ma podobno serwisantów.
Już nawet nie odbierają telefonów.
Nie wróży to dobrze - nie chcę siać plotek, ale skoro firma ma taką niemoc, to różnych rzeczy się można spodziewać...
Obyśmy nie zostali z tym sprzętem na lodzie.
Na razie nie pozostaje mi nic innego jak pracować na koncie lokalnym Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
superhiper
Użytkownik Forum


Dołączył: 26 May 2008
Posty: 490
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Mon Feb 08, 2010 4:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla tych co mają serwisowanie sprzętu w MSCI...
Od lutego 2010 wszelkie reklamacje załatwia firma Betacom.
MSCI - ma problemy z pracownikami... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum KOPI Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group